Reünie SV Meteoor

Beste (oud) lid,

Op 27 december 2022 organiseert SV Meteoor een reünie voor alle huidige en oud leden in de Sorghvliethal in Veendam. Dit is de eerste keer dat SV Meteoor een reünie organiseert en hoopt daarom ook op een grote opkomst. Mis jij ook het slaan van een shuttle? Mis jij ook je oud competitie-, toernooi- en trainingsgenoten en wil jij het badmintonnen weer eens ervaren? Geef je dan op voor dit evenement en neem je oude bekende mee!

Op 27 december a.s. zal vroeg worden begonnen met een koningsspel.

Tijdens dit koningsspel is er met regelmaat pauze zodat een ieder een hapje kan eten in de vorm van het bruine fruit.(bittergarnituurtje).

Na het koningsspel zal er een prijsuitreiking zijn en kan iedereen gezellig blijven hangen in de recent gerenoveerde sportkantine. (Recent nog 2e geworden als gezelligste sportcafé van Nederland). Een mooie gelegenheid om weer contact op te zoeken met oude badmintonpartner/bekende. Het thema voor deze avond is 70’s/80’s. Kom dus in je 70’s/80’s outfit om die lekkere extra sfeer in het feestje te zetten. Voor de best geklede 70’s/80’s deelnemer wordt een speciale prijs uitgereikt.

Er staat niets tegenover! Het is geheel gratis. Tijdens de prijsuitreiking krijgt iedereen een muntje voor een consumptie. Indien je meer drankjes wil is dit voor eigen rekening.

Geef jezelf dus op en vergeet niet je oude badmintonpartner of -kennis mee te nemen!

Zoek elkaar op en wij zien je graag bij de reünie.

Opgeven kan door je in te schrijven middels de inschrijfformulier volgens deze link.

Eventueel kan je je ook opgeven door een mail te sturen naar reunie@svmeteoor.nl

Volg je ook onze facebookpagina voor meer informatie?

P.s. Zou je bij aanmelding toestemming willen geven om je naam te publiceren op de facebookpagina?

Dit kan een drempel zijn voor andere oud leden om ook mee te doen. Des te meer zielen des te meer vreugd.

En vergeet daarmee ook niet de facebookpagina van Meteoor te volgen voor meer updates.

Met sportieve groet,

Het bestuur van Meteoor.

Organisatoren van de reünie: Jeroen Piersma, Koos Kuilman, Leonie Biemans, Maarten Boelens, Jesse Keuning en Dick Pruis.

Agenda:

• 19:30 uur ontvangst met kopje koffie of thee.
    • 00 uur zal de reünie deel sport starten
    • 22:00 uur reünie deel sport afgerond