B’tjes actie Albert Heijn

Hallo Meteoorieten en ouders/verzorgers van Meteoorietjes,

Albert Heijn Autorama gaat € 7.500,– doneren aan verenigingen en stichtingen in Veendam en omgeving en SV Meteoor is één van de verenigingen die voor een deel van de donatie in aanmerking komt. Wat moeten we hiervoor doen ?

Ten eerste zoveel mogelijk je dagelijkse boodschappen bij Albert Heijn Autorama doen en familie en vrienden vragen dit ook te doen. Vanaf 19 september ontvang je bij iedere 15 euro aan boodschappen 1 B’tje in de vorm van een munt  en vervolgens kun je deze munten in de koker van SV Meteoor gooien. Zo hopen wij onder het motto van alle BEETJES helpen een mooi bedrag binnen te halen.

Op de hoogte blijven van alle acties in ons filiaal? Onze openstaande vacatures of evenementen?… Beneden Oosterdiep 165, 9645 LN Veendam, Netherlands
www.facebook.com

Daarnaast is het ook belangrijk om mee te doen aan de online challenges, welke op de facebookpagina van Albert Heijn Autorama Veendam gepost gaan worden: https://www.facebook.com/ahautorama/?ref=page_internal. Door hier actief aan mee te doen, ontvangen we als vereniging extra punten en dus een hoger sponsorbedrag.

We willen het sponsorbedrag besteden aan activiteiten voor de leden om zo de binding met de club te bevorderen.

groetjens,