Populaire badminton bedrijvencompetitie weer van start!

Evenals voorgaande jaren organiseert badminton vereniging SV Meteoor in Veendam op drie maandagavonden in de maand maart de populaire bedrijven badmintoncompetitie. Zoals elk jaar zullen er weer diverse teams uit Veendam maar ook uit de verdere regio deelnemen aan deze sportieve en gezellige krachtmeting.

Bij deze competitie draait het allereerst om de gezelligheid. Aan de competitie kunnen zowel gevorderde badmintonners meedoen maar ook de beginners of de mensen die badminton alleen kennen van de camping. SV Meteoor houdt hier rekening mee door voor alle deelnemers die er aan mee willen doen een introductieles te organiseren op 4 maart 2019 waarin de basis technieken en de spelregels aan bod komen.

Elk jaar blijkt naarmate de competitie vordert en de teams qua onderling niveau meer aan elkaar gewaagd raken dat de onderlinge competitie op een gezonde manier toeneemt. Sommige bedrijven weten inmiddels één of zelfs twee teams in te schrijven en weten inmiddels hoe leuk het is om samen met wat collega’s deze sportieve uitdaging aan te gaan. De kosten voor deelname, € 50,– per team,  zijn bewust laag gehouden zodat daar geen drempel hoeft te liggen voor teams om mee te doen.

De competitie wordt gespeeld in de Sorghvliethal op 3 maandagavonden (11, 18 en 25 maart) vanaf 20.00 uur. Bedrijventeams die mee willen doen kunnen zich inschrijven (of informatie vragen) via het email-adres bedrijven@svmeteoor.nl, inschrijven kan nog t/m 25 februari 2019

Ook dit jaar zullen er ongetwijfeld weer spannende partijen gespeeld worden op de finaleavond. Of die wedstrijden nou gaan om de enorme wisselbokaal of de winst in de laagste poule – de organisatie zal er alles aan doen om te zorgen dat het weer leuke en sportieve avonden worden waarin collega’s of medeondernemers elkaar eens van een andere kant meemaken.

Klik hier voor een inschrijfformulier.