Jaarlijkse Geraniumactie

Beste leden,

Na het succes van de nieuwe opzet van de geraniumactie van vorige jaren heeft het bestuur besloten ook dit jaar op de ingeslagen weg door te gaan. Dat betekent hoe meer geraniums je verkoopt hoe hoger de korting op je contributierekening voor het seizoen 2021-2022.

Verkocht

Korting

Dit betekent het volgende : Wanneer je voor € 200,– geraniums verkoopt krijg je op je volgende contributie rekening een korting van € 30,– heb je echter voor € 300,– verkocht, dan is de korting € 45,– enz..

€ 200,–

€  30,–

€ 300,–

€  45,–

€ 400,–

€  60,–

€ 500,– of meer

€  75,–

Iedereen is bekend met de huidige situatie. Gelukkig zijn er voldoende middelen om op een creatieve manier deze actie onder de mensen te brengen. Wij hopen dat iedereen goed zijn best doen met de verkoop van de geraniums. Hiermee help je niet alleen jezelf met een leuke korting, maar steun je ook de club in deze toch moeilijke tijd. Het bestuur wil je alvast bedanken voor de medewerking.

BELANGRIJK :

• Geraniums gaan per 3 stuks van dezelfde soort en kleur !!
  • Bij de hanging baskets worden de kleuren en planten bepaald door de kweker

Vandaar verrassingsbasket !!

Vriendelijke  groet en succes met de verkoop,

namens het bestuur van SV Meteoor