Jeugdsponsoractie Poiesz 2024

Onlangs heeft onze club meegedaan aan de Jeugdsponsoractie van supermarktketen Poiesz te Veendam.

Van 12 februari t/m 7 april jl. kon men sponsormunten verkrijgen bij besteding van ieder € 10,- aan boodschappen of door producten aan te schaffen die meer munten opleverde, de zogeheten “spaarsprinters”.

Iedere zaterdag hadden deelnemende verenigingen uit Veendam en omgeving een verkoopdag in de supermarkt. Het thema was dit jaar: fruit!

Aan ons de taak om als club op zaterdag 9 maart jl. heerlijke aardbeien te mogen verkopen. Met een team vrijwilligers en jeugdleden hebben wij zoveel mogelijk munten weten te verzamelen om de kokers van SV Meteoor rijkelijk te voorzien!

Deze actie werd feestelijk afgesloten op vrijdag 19 april met een galafeest in evenementenhal EXPO te Leeuwarden. Uiteraard gingen wij op deze uitnodiging in en reisden wij met twee auto’s richting Leeuwarden.

Tussen de prijsuitreikingen door traden artiesten als Flemming, Kalvijn, DJ Winston Black en band Smûk op. De vrijwilligers die geholpen hebben op de verkoopdag hebben genoten van een gezellig feestje en mochten als afsluiter een cheque in ontvangst nemen ter waarde van € 821,-

De terugweg naar huis zaten de kids met een bak popcorn op schoot na te genieten en vol verhalen over hun favoriet van de avond; Flemming!

Kortom wij kunnen terug kijken op een geslaagd feest, maar ook een geslaagde jeugdsponsoractie!
SV Meteoor bedankt supermarktketen Poiesz Veendam maar uiteraard ook alle hulp van de dames en meisjes die geholpen hebben tijdens deze actie!