de bedrijvencompetitie

Op maandag 11 maart was het zover: De jaarlijkse bedrijven competitie. De bedrijven competitie bestaat uit 1introductie avond en op drie avonden wedstrijden spelen. Op de laatste avond hebben wij een spannende finale gehad. Maar voordat de groepen zover zijn om een wedstrijd te spelen, moeten zij hiervoor eerst trainen. Dit doen wij op de eerste avond. Zo is voor iedereen duidelijk wat de regels zijn en worden de basis slagen uitgelegd.

De wedstrijden zijn ingevuld middels een pool systeem, waarbij we uiteindelijk elk team tegen elkaar hebben laten spelen. Op de eerste avond waren de match-ups nog willekeurig, maar op de tweede en derde avond is er onderling gespeeld met deelnemers op gelijk niveau.

Op de laatste avond is een selectie gemaakt van drie groepen, groep A, B en C. Uit deze groepen zijn winnaars naar voren gekomen! Ben je nieuwsgierig geworden wie de winnaars zijn? Check dan onderaan de pagina wie van welke groep de winnaar geworden is!

Aan het avontuur hebben 14 bedrijven deelgenomen. Daar zijn wij als club trots op! De sfeer was fantastisch, de deelnemers fanatiek en de wedstrijden spannend om naar te kijken. Iedereen heeft het naar zijn zin gehad.

Speciale dank aan schildersbedrijf Willy Deuze voor het sponsoren van deze avonden. Ook bedanken wij Captura voor de fantastische Fotobooth.

Tot volgend jaar iedereen!

Het bestuur van SV Meteoor